Ціна: 1950 $
Очікується
Об’єм двигуна, см3 (к.с.) | 177 см3 (10 к.с.) з баланс валом |
Тип двигуна, | карбюратор |
Крутний момент: | 11Нм / 7000 об / хв |
Коробка передач | Автоматитчна, безступінчастий варіатор |
Максимальна швидкість, км/год | 68 |
Об’єм паливного бака, л | 5 |
Номінальна витрата пального, л/100км | 3.9 |
Охолодження | масляне |
Вантажопідйосність, кг | 155 кг |
Розмір шин: передніх - задніх | АТ23×7-10 ; АТ22×10-10 |
Споряджена маса,кг | 184 кг |
Новий ATV SharX з єдиним для такого типу квадроциклів ультрасучасним мотором об'ємом 177 см3 з балансувальним валом. ВЖЕ в продажу.
Двигун має обсяг 177 см3 з повітряно-масляним охолодженням (радіатор винесений вперед для кращого обдування) і вбудований балансування вал. Для тих хто сумнівається ми демонструємо наявність цього елемента на фотографіях нижче. Основна перевага - істотне зниження вібрації в різному діапазоні оборотів, як наслідок значне зменшення напружуваного "сверблячки" по всьому квадроциклу. Додатковою особливістю конструкції двигуна є ще одна точка фіксації осі приводного вала через опору з підшипником, який встановлений на внутрішній стороні металевої кришки варіатора. Така конструкція сприяє розподілу навантаження на дві точки кріплення і на користь збільшення терміну служби приводного ременя. Коли вал на одній опорі (як зазвичай в конструкції подібних скутерних двигунів), щоки варіатора в будь-якому випадку мають більшу рухливість вібраційну і активніше «підгризають» ремінь.
Внутрішні ролики механізму варіатора мають нестандартний вага не менше 18 грам - це скоротило часовий інтервал відгуку робочого механізму передачі крутного моменту на різку подачу газу. Така конструкція забезпечує більш швидке, але не менш плавне зміна передавального числа і, як наслідок, більш активний набір швидкості.
Оптимізовано повітряний канал подачі повітря в простір де розташований механізм варіатора для мінімізації опору течією потоку повітря. На фото зліва вхідний патрубок, на фото праворуч вихідний патрубок ззаду за двигуном. Приводний ремінь PowerGrip від відомого виробника Gates.
Оптика LED по колу. А ще в конструкції задніх ліхтарів передбачені два світлодіоди, які висвітлюють дорогу при переміщенні важеля КПП в положення Reverse (задня передача). У темряві - дуже корисна функція.Предусмотрено і наявність кнопки, яка активує аварійку.
Прожектор, встановлений попереду складається з 42 світлодіодів і світить не гірше дальнього світла як у багатьох авто. Він в квадрік SharX є стандартним оснащенням
USB порт з двома розетками з різним Ампераж для різних джерел споживання. Акумулятор, реле стартера, комутатор і основні живлять дроти заховані під сидінням - спеціально вище і подалі від можливого контакту з водою.
Гідравлічні машинки механізмів управління переднього і заднього гальм обидві винесені на кермо. Керуючі дії здійснюються лівим і правим важелем на кермі. На деяких інших квадроциклах задній гальмо активується через ножну педаль. Але насправді це сумнівне рішення на такому типі техніки:
По-перше незручно правої ступні - у всіх розміри ноги різні і розташування педалі НЕ буде зручним для всіх. Кому-то точно не підійде.
По-друге - при їзді по нерівній поверхні права нога не матиме точку опори надійну, адже вона повинна знаходиться на важелі гальмівному, але упиратися або натискати на нього потрібно тільки в певний момент а не використовувати як точку для опора ноги.
По-третє - якщо ззаду пасажир, значить його ступні теж знаходяться там же де і ноги водія і він своїми ногами може заважати фіксованому розташуванню ноги водія, який через вплив може випадково активувати задній гальмо. На підніжці є два майданчики, які розташовані вище основної частини, але вони скоріше для більшої зручності посадки другого пасажира, оскільки на їх малій площі можна розмістити лише п'яту.
У SharXe опорні підніжки по всій площі вільні.